Tuesday 12 March 2013

tika dan saat ini....

assalam...
wah..!! tetibe jerk aku rasa nak share dengan korang malam ney...hayya.,fenim lagi fenim lagi...dalam kesibukan aku menyiapkan FYP aku, datang pulak memori silam aku menjengah keadaan aku...
sebenarnya aku teringatkan seseorang yang pernah menyerikan hidup aku sebelum ny, tanpa dia sungguh aku lemah sekali kerana antara aku dan dia terlalu banyak benda untuk dikenang...

SIAPAKAH DIA..??

DIA.....
cinta pertamaku dan aku berharap akan menjadi cinta terakhirku, namun apalah dayaku hanya manusia biasa, manusia yang hanya mampu merancang namun Dia yang menentukan..."dia" telah kembali kepada Pencipta kita, kerana Dia lebih sayangkan "dia", Dia telah membawanya pergi bersama-sama-Nya...
sungguh aku tidak dapat melupakannya, walaupun sudah 3tahun, "dia" meninggalkan aku, keluarga dan sahabat-sahabatnya...Ya Rabb, aku memohon kepada-Mu, berikanlah aku cinta seindah cintanya kepadaku atau yang lebih baik lagi...jika bukan d dunia aku akan menanti di akhirat sana..insya-Allah...

okey dah..!! nanti makin lama makin mengarut je entry aku kali ney...aku cau dulular yerp...nunyte semua ^_^ -03:53:29A.M-130313-

p/s: semoga arwah berada di samping orang2 yang beriman dan beramal soleh serta tenang dan aman di sana...aamiin...Al-Fatihah....





No comments:

Post a Comment